sábado, 7 de marzo de 2015

A ORIXE [ESPECTÁCULO DIDÁCTICO].


 
Espectáculo dinámico, divertido y didáctico. Recorre la historia del hip hop desde sus inicios en New York en los años 60 hasta la actualidad. Durante el espectáculo nos servimos de una voz radiofónica externa que habla con el público y con los dos personajes, diferentes coreografías, atrezzo, gags y expresiones teatrales y gestuales ayudan a que los espectadores disfruten y entiendan lo que se les está explicando.
Los diferentes estilos de hip hop tienen diferentes estéticas y accesorios para interpretarlos. En ‘Orixe’ utilizamos vestuario típico de cada estilo, formando a los espectadores también a nivel estético y ayudándoles a ponerse en situación en la época y en el estilo del que estamos hablando.
Para este espectáculo, hicimos una labor de investigación en las canciones que marcaron cada estilo en su determinada década, procurando rescatar ciertos ‘tesoros’ tanto de la música Funk, como de la actual, aunque no siempre sopesando su originalidad y calidad. En general, muchos de los temas utilizados son instrumentales, para no entorpecer las explicaciones y no distraer a los espectadores del tema a tratar.
La variedad de estilos en los que se pueden mover las dos integrantes de la compañía, hacen posible la creación de coreografías de estilos tan diferentes como el Locking, el B-boying, el New Style, el Krump… y así, los espectadores de ‘Orixe’ disfrutarán de variadas, divertidas y elaboradas coreografías, fieles a os orígenes y evoluciones de cada estilo.

SINOPSIS


El hip hop siempre fue un elemento canalizador de la ira y de la decepción de los más desfavorecidos, una alternativa pacífica a las peleas, a las drogas, a la delincuencia juvenil, y también una vía de expresión y escape para los problemas y desafecciones propias de los más jóvenes de nuestra sociedad. Con el hip hop, se expresan libremente y libran pacíficamente sus batallas mediante del baile.
Consideramos que es una necesidad acercar a los jóvenes una alternativa saludable a sus problemas, que además es cercana para ellos. Se sienten identificados con el hip hop. De estas reflexiones nace ‘Orixe’, seguidas de un proceso de investigación exhaustivo de la cultura urbana.
FICHA ARTÍSTICA
DIRECCIÓN, INTERPRETACIÓN Y COREOGRAFÍA: ALBA FERNÁNDEZ COTELO, ESTEFANÍA GÓMEZ CASCUDO. ASESORAMIENTO EN LA DRAMATURGIA: RAMIRO NEIRA. ASESORAMENTO PEDAGÓGICO: ESTEFANÍA VÁZQUEZ SEOANE. ESPACIO SONORO: LUIS ESMORÍS. COMPAÑÍA: AS DRIADAS. 




Espectáculo dinámico, divertido e didáctico. Percorre a historia do hip hop dende os seus inicios en New York nos anos 60 ata a actualidade. Durante o espectáculo, nos servimos dunha voz radiofónica externa que fala co público e coas dúas personaxes, diferentes coreografías, atrezzo, gags e expresións teatrais e xestuais axudan a que os espectadores gocen e entendan o que se lles está explicando.
Os diferentes estilos de hip hop teñen diferentes estéticas e accesorios para interpretalos. En “Orixe” utilizamos vestiario típico de cada estilo, formando ós espectadores tamén a nivel estético e axudándolles a poñerse en situación na época e no estilo do que estamos a falar.
Para este espectáculo, fixemos unha labor de investigación nas cancións que marcaron cada estilo na súa determinada década, procurando rescatar certos “tesouros” tanto da música Funk, como da actual, aínda que sempre sopesando a súa orixinalidade e calidade. En xeral, moitos dos temas utilizados son instrumentais, para non entorpecer as explicacións e non distraer ós espectadores do tema a tratar.
A variedade de estilos nos que se poden mover as dúas integrantes da compañía, fan posible a creación de coreografías de estilos tan diferentes como o Locking, o B-boying, o New Style, o Krump… e así, os espectadores de “Orixe” gozarán de variadas, divertidas e elaboradas coreografías, fieis aos orixes e evolucións de cada estilo.

DATAS E HORARIOS
Domingo, 15 de Marzo de 2015 | 18:00

SINOPSE
O hip hop sempre foi un elemento canalizador da ira e da decepción dos máis desfavorecidos, unha alternativa pacífica ás pelexas, ás drogas, á delincuencia xuvenil, e tamén unha vía de expresión e escape para os problemas e desafeccións propias dos máis mozos da nosa sociedade.
Co hip hop, exprésanse libremente e libran pacificamente as súas “batallas” mediante o baile. Consideramos que é unha necesidade achegar aos mozos unha
alternativa saudable ós seus problemas, que ademais é próxima para eles. Séntense identificados co hip hop. Destas reflexións nace “Orixe”, seguidas dun proceso de investigación exhaustivo da cultura urbana.

FICHA ARTÍSTICA
DIRECCIÓN, INTERPRETACIÓN E COREOGRAFÍA: ALBA FERNÁNDEZ COTELO, ESTEFANÍA GÓMEZ CASCUDO. ASESORAMENTO NA DRAMATURXIA: RAMIRO NEIRA. ASESORAMENTO PEDAGÓXICO: ESTEFANÍA VÁZQUEZ SEOANE. ESPAZO SONORO: LUIS ESMORÍS. COMPAÑÍA: AS DRIADAS.


http://www.teatrocolon.es/es/evento/a-orixe/

No hay comentarios:

Publicar un comentario